semoga anda semua gembira membaca celoteh diriku

Semoga anda semua gembira membaca perihal mengenai seharian diriku

Monday 7 March 2011

Hari Wanita

SELAMAT HARI WANITA

Pertama sekali aku ucapkan Selamat Hari Wanita buat seorang insan yang paling aku SAYANG, CINTA DAN RINDUI.....
Seorang insan yang sering membuat aku sentiasa rasa gembira bila teringatkannya...
Seorang insan yang sentiasa berada di sisi ku di saat aku berada dalam kesedihan...
Seorang insan yang sentiasa tabah dan kuat dalam menempuhi dugaan hidup...
Seorang insan yang amat aku kagumi sejak dari kecik lagi....
Seorang insan yang menjadi idola aku...
Seorang insan yang tiada galang gantinya di dunia ini...
Seorang insan yang sentiasa berfikiran positif dalam segala hal...
Seorang insan yang pandai memasak...hinggakan kini aku sentiasa tapau masakannya setiap kali aku pulang semula ke Sabah...

INSAN TERSEBUT IALAH....PUAN HAJJAH CHE KAUZAN BT HJ ISMAIL

                                Gambar mak dan ayah ku yang tersayang


 MAK....kak lein sentiasa sayang dan mencintai mak...

Salam Hari Wanita dari Kak Lein and Abey....dari negeri di bawah bayu.... 

No comments:

Post a Comment