semoga anda semua gembira membaca celoteh diriku

Semoga anda semua gembira membaca perihal mengenai seharian diriku

Friday 11 March 2011

11 Mac 2011

Dah lama tak mencoret apa2 kat blog ni...walaupun bukanlah blogger yang aktif...inilah satu platform untuk aku berkongsi aktiviti dan peristiwa dan kejadian yang berlaku pada diriku...

Pagi ini...hubby ku ajak pi PIKOM PC Fair kat 1 Borneo...so aku apa lagi...pucuk dicita ulam mendatang...(betul ker nih)....terus aku bersiap2...dalam masa 30 minit...aku dah berada dalam keta...terus kami ke 1 Borneo...tapi hubby aku drop dulu aku dulu kat 1B...sebab dia ada janji dengan kawannyer...
Sampai kat 1B...masih awal lagi...lantas aku jalan2...tetiba dapat sms dari Mr Jamal...ada jemputan makan2 kat umahnyer malam...sempena birthday heronya...DANISH...terus aku pusing Parkson cari hadiah...lalu jumpalah....sepasang baju T-shirt...tertera...n0 8 kat bajunyer...kaler merah lagi...cocok kot dgn Danish...

Then aku jalan2 lagi....masuk FOS...pusing2...aku jumpa 5 helai baju yang aku suka...tapi bila pi cuba...semua tak capai standard...lalu aku kuar dari FOS...then pi Pameran Buku POPULAR...pusing2...cari benda2 sikit...lalu hubby aku sms...dia dah sampai...kali pun pi PC Fair...

Masuk je kat sana...tengok2 jer...sebab member hubby aku yg pesan hard disk...then jumpalah harddisk...RM179...jenama Toshiba...kiranya okeyler...500GB lagi...lau aku ada RM time tuh...akupun nak gak...tapi yang dah ada masih lagi kosong...so...jangan buang RM...

Perut hubby mula berkeroncong...then masuk Old Town...minum2 jer...aku makan popiah then hubby makan roti bakar....yum..yum...perut dah kenyang...terus balik...

Itu ajelah aktiviti untuk separuh hari ini....

No comments:

Post a Comment